~Total Pageviews~

Sunday, September 26, 2010

first time blogging

hye..saya aulia. ni la first time saya buat blog. sebab saya buat blog?? emm..sebab best friend saya ada blog jugak..hehehe. Ada macam2 sebab org buat blog, ade yang nak glemer, ade yang nak berbisnes, ade yang nak share bende2 pelik, tapi saya buat blog sebab saya nak achieve something dalam hidup saya. Jujurnye sekarang ni saya nak kurus, so sebab dah post kt blog xde la saya nak bermalas2 sebab malu la kalo xkurus (harap2 berjaya lah).
second, skrg ni final year saya study, saya berjanji jugak nak rajen study n 3rd reason sebab saya nak luah perasaan. kalo dah luah kt blog ni at least dah xperlu la nak kaco2 hidup encik C, iaitu pakar kaunseling saya (walaupon dia x ambik course yg berkenaan dengan kaunseling pon..haha)
Ini saya, saya sangat suka makan2. skrg padan muka saya kne jogging n diet

Tapi blog ni kalo salah guna akan bagi negative impact, so saya kne la beringat n berjanji xkan post bende2 sensitif. blog ni pasal hidup saya n orang sekeliling saya je. dan blog ni adalah untuk saya, Nur Aulia

2 comments:

  1. ok2..bagus la..
    wadah utk bersuara n berkata2.
    teruskan dan moga jumpa ape yang awak cari.
    blogging ni bagus..
    leh kenal mcm2 ragam org n masyarakat sekeliling.
    caiyok2..

    ReplyDelete
  2. terima kaseh..hehe. tu la..agak best. cm diary pon ade. tapi tengok blog org lain dashyat2 je. terase rendah diri pulak..hehe. saya kena belajar lagi nih..

    ReplyDelete