~Total Pageviews~

Monday, December 6, 2010

Mimpi~Sleepy~Mimpi

Assalamualaikum, dah lama aku x menulis. bukan sebab bizi or ade masalah dengan internet. Jujurnye aku malas..hehehe. dan jujurnye jugak aku blom buat ape2 lagi. Sejak abis exam aritu aku memblurkan diri aku..and then aku pegi trip ke Hong Kong, Macau and Shenzhen selama 10 hari la lebih kurang. Balik rumah je aku sambung bermimpi dan bermimpi. Hmmmm..so xde pape la yang aku achieve..huhu malunye la dengan diri aku sendiri. Dua benda yang aku paling nak achieve sem ni pon x berapa berjaya..berjaya separuh je. Memula tadi aku cam nak give up tapi jadi bersemangat balik pas tengok cerita spongebob..*pelik kan sumber inspirasi aku*

Pasal diet nih..sebenarnya aku x mula pon lagi plan aku aritu. tah la npe x setat2 lagi. kalo kat UIA laju je aku dah mula. Hari tu alasan kasut koyak..ni dah beli kasut baru siap ade cushion dengan mahal nak mamposnye pon aku x setat2 jugak..sighhh ( -..-0)

Esok nak kena mula dah nih, yeke aku nak setat??  Pape pon usaha dulu la..aku kne berjaga dah, xleh mimpi2 or blurr lagi. Somebody please wake me up..helppppp!!!!!!. Lagi 6 hari dah nak masuk sem baru, aku still nak score dalam study and nak kurus. I'm not single and I'm not gonna stop here..ehe.

Pape pon..chaiyok2 ye Aulia. Strive for success in the new semester. XOXO
Aku di Shenzhen dengan muke ku yang penuh wawasan..oyeahh.

2 comments:

  1. Meh aku bg penampaq 50 das nak bagi hang wake up call.. hehe

    ReplyDelete
  2. tu bukan wake up call dah. tu wake up kill..haha

    ReplyDelete